Friday, April 02, 2010

Entry Tiada Moral 31 (Haaa...kan senang)

kamu pernah main nombor? pernah merasa kena 1st prize? tak payahlah tanya 1st prize. sebab chances nak kena 1st prize adalah 0.01%. pernah kena consolation? ataupun spesial? sebab chances nak kena benda yang digabungkan ni adalah 0.2%.

untie yang keje operator dalam kilang aku ni kena rm12k pun dah jaja keliling kilang. pakcik kawan aku kena jackpot 4 juta. agak-agaknya, macam mana rupa dia jaja benda ni. kawan aku kata semua pakcik-pakcik, anak buah dia dapat rm20k sorang. pun still tak luak rm500k agaknya.

memang luck.

bila bercerita tentang luck. hadiah petronas kereta sports tu jangan haraplah nak menang. isi minyak hari-hari. takkan lah dorang tak tengok kekerapan nombor mesra card tu naik. tak kisahlah isi minyak rm10 ringgit pun kan? sebagai membalas dendam, sekarang aku isi minyak dekat shell pulak. hahaha. tu la. sapa suruh tak pick nombor mesra kad aku kan? ok. lupakan pasal peraduan petronas.

mungkin tahap itu terlalu tinggi nak digapai. tapi masaelahnya, cabutan bertuah diner kecik-kecik pun tak dapat. ni apa cerita?

luck awek yang aku kapel sekarang ni, cun sikit dari aku. dapat first prize tu. bukan nombor ekor. cabutan bertuah. 3 ari 2 malam kat hotel kat subang. siap makan-makan lagi.

hehehe. sebenarnya, moral of the story today, aku cuma nak kata aku nak gi lepak hotel free ni. tu jer.

3 comments:

orgkampung said...

wahhhh sangat luck wehhhh....aku pun kan jarang betul dapat lucky draw atau surprise ke hapa...kalau la tetengah isi minyak tuh sekali orang datang bagi salam cakap aku menang duit 100k kerana menjadi orang yang ke 100k isi minyak ke...tak ke best kan huhuhu

errrr....rajin plak ko update ari2 ehhh...nih sebab dah kena sound kan hehehe

eh..lagi satu arrr...sila start carik kasut sukan, track bottom dan rajin2 la keliling taman tuh sebelum pegi keje ehhh...kalau kalah siap ko muahahaha....ko pelari terakhir tau...ini arahan :p

Anonymous said...

wah ... lepak free kat otel. hmm manjang buat anak je la tu *larriiiiiiiiii*.

mek orgy .. pe barang pakai track bottom. buat berat nak lari je. pakai seluar pendek je la. & singlet.

-Lara-

mak hayams said...

haha moral of the story.. mu memang tadak luck katanya..