Friday, April 23, 2010

Awek Baru

ada budak pompuan baru join company aku. minggu lepas.

bersopan nampaknya. siap ada mak orang ni siapkan sebuah lagu tamil untuk dia. sanjaanaaaa, sanjanaaaaa..amboi.

bila si awek ni diperkenalkan kepada aku.

"vaart, ni sanjana formerly known as raju" aku dah tergelak.

dia buat pembedahan di thailand. buang john johnny jonathan taram ram ram ram ram, buat lubang. siap ada clitoris lagi. budak hr itu yang bagi tahu pasal dia dah pergi check si awek baru ni dalam toilet.

yang penting bila dia pakai skirt nampak tompok-tompok kudis dan kaki dia memang jenis kaki footballer. besar. ngeri. walaupun begitu bila berjalan, dia kepit.

7 comments:

Hazelsyd said...

vaart,

riki? meaning??

vaart said...

h,
hehe. from 13 till 19 may. cuma nak jalan-jalan kat mana banyak tak tau lagi. ada suggestion tempat-tempat yang boleh pergi tanpa melibatkan kos yang tinggi?

Hazelsyd said...

waaa sydney? ko stay mana ni? stay kat hotel ker? or else meh dok umah aku jer (randwick)kalau keje ko belah2 area aku ni la, eastern suburb..kalau segan (tak segan kot kan hehehe), meh singgah rumah aku makan2..dah sampai sini kan..

mana tpt yg ko dah riki and masuk dalam list nak pegi..cuba citer. city of sydney tu harus la ko pegi kan..like darling hbr, opera hse, paddy's market..beaches like bondi or watson's bay tak minat nak gi?

jap..keje ko ni belah mana..belah2 area aku ker (eastern suburb) or elsewhere?

vaart said...

h,
balik nanti wa tanya wa punya aweks. wa pun tak berapa nak clear jugak ni. maklumlah, wa paling jauh pun pergi dalam dunia ni kat alor gajah jer. hahaha.

Hazelsyd said...

ok vaart, apa2 roger eks

mak hayams said...

kem salam sama H yach vaart.. huhu
kalo bley peluk cium ka.. muhahhaa

saya said...

macam2 cerita ye...